UP TRAFFIC

Saturday, 24 July 2010

Malaysian Road Divider is Stronger than the Malaysian Car!!!!!

salam..

percaye atau tidak..
anda kene saksikan dahulu gmbr2 di bwh ini...

>hebat tak kete viva nie?

p/s:siyesly sye x tahu mcm mane bleh jadik mcm nie..astagfirullah..

next pict..


>dari side depan..ish3

>time kaseh kat abng2 bomba or yang sewaktu dgnnye yang telah menolong pemandu kat dalam kete nie..


ape2pun..
korang yang dah ader lesen kete tue hati2 lar ye bwk kete..
skrng ne,ape2 leh jdik..

for muslim..
msuk kete..
#btolkan position seat
#pki tali pinggang
#btolkan cermin dpn n tepi(klu perlu jer)
#check everything..signal..lampu..dn sbgainye..
#hah..jgn lupe bce doa.."alhamdulillahillazi..." (xkan xpandai bce doa kenderaan)


my note: same2 doakan keselamatan keluarga.

p/s: special thanx to AIDA for email this to me..^_^


6 comments:

ASaDa RyutaRo said...

ni kes bawak laju sangat la ni. tu yg naya je jadi camni. isk..

bukan semestinya divider kena lebih kukuh dari kereta ke? err..

hurmm.. ingatan untuk bersama. berhati2 d jalan raya. ingatlah orang tersayang..

ain fathihah said...

allahuakbar...ngerinya...

NICK IRFAN said...

pemandu mcm mne selamat x??? ngeri btol kemalngan ni...

NICK IRFAN said...

harap2 la pemandu dan penumpang selamat...

asliner said...

to nick irfan: xpasti la mengenai pemandunye..hopefully selamat.

nabilah_2908 said...

uish...negerinya....mcm mana la sampi boleh jd mcm tu...hmm....

jom ke APA KATA HATI pulak,
BIMBANG