UP TRAFFIC

Saturday 28 July 2012

misteri bertongkat dua

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

hari tue aku port baik je motorsikalku dalam keadaan bertongkat satu..

tetapi, selepas balik terawih dari surau kolej..
tiba-tiba aku lihat motorsikalku sudah berada dalam keadaan bertongkat dua..

agak musykil dekat situ..
sungguh aku musykil..

sampaikan aku nak gi toilet ke..
nak gi basuh tangan(sebab rasa tek bersih) ke...
or nak gi basuh pinggan ke..
pasti aku lihat balik moto tue dengan seribu kehairanan dan kemusykilan...

hiasa semata-mata
ihsan google




monolog: erm..mungkin ada orang yang baik hatinya nak sedekahkan tenaga untuk double-stand kan moto aku time bulan puase nie kot..=)

1 comment:

Ati Masrif said...

salam dik,

selamat berpuasa!

adalah insan yang baik hati tu
takut motor tu jatuh...hihi