UP TRAFFIC

Sunday, 27 June 2010

pelancaran buku..

salam semua...

hari ini..
ak mahu berkongsi dgn korang..

setelah 2 bulan lebih kebusanan yang amat kat umah nie..
jdik ak try la luangkan mse ckit untuk menjadi seorang penulis..

writer wanabe...
ahakz!

x kesah lar..
janji ak isi mse lapang ak dgn sumthing yang berfaedah..

kebusanan yang melampau telah mengetuk kotak fikiranku untuk mengeluarkan satu idea..

satu idea yang boleh di jadikan satu kenyataan..yang boleh di manfaatkan oleh semua orang..
(haha..ayt x leh belah..)

sng cite gne lar..
sbnrnye..
ak..nak melancarkan satu buku..
iaitu..



nie tagline ak..
spe ckp siti jer ader tagline dye sndiri huh? (rahsiaku kini milikmu)

ape yang ader dlm nie ek..?
let's check it out!



sekapur sirih dari penulis..
ahkZ!


>ape yang ader kat dapur tue..
itue lar yang ader kat resepi buku nie..hoho



>yummy2!



>minuman pun ader..ki3

erm..
ape yang penting..
ku mengharapkan buku ini ak di penuhi secare turun temurun..
chewah!

haha..
bia angan2 besa..
janji berusaha utk go for it..yezzzas! haha

p/s:hak cipta terpelihara


3 comments:

asfz lily said...

sangat rajin lah dyee :)

jum komen en3 terbaru asfz ^_^

AzRy SyaFiQah said...

wah bila buku ni ada kat pasaran ek?
tak sabar nak mencuba resepi dlm buku ni :)

asliner said...

asfz lily:
hee..mengisi mse lapang je..
k2..later on i terjah blog asfz..=)

ika:
ha6..resepi mskn pondok2 ja..khi3