UP TRAFFIC

Saturday 17 March 2012

how can i manage people if i can't even manage myself?

bismillahirohmanirohim..
assalamualaikum..

dan sebulan aku naik sem yang baru..
tetapi pengurusan aku masih tak betul..
haisk!

mksud 'pengurusan aku massih tak betul' tue bukan lah yang ini..
pergi kelas tak mandi..
pergi kelas baju tidak bergosok..
pergi kelas tanpa pakai kasut yang proper..

tetapi pengurusan tentang 6 subjek yang aku ambik untuk sem 4 ini..
kebiasaannya, aku akan asingkan kertas(tespad) untuk setiap subjek..
tetapi sem 4 ini kelihatannya aku agak lembap lambat okeh..
sampai kan satu buku planner hampir setiap subjek aku campur adukkan..
kecuali subjek statistik aku dah sediakan satu buku..hewhewhew
teruks sungguh aku..

sigh (-__-)

ASLINER: haip! jangan mengeluh! (-_-")





No comments: