UP TRAFFIC

Monday 31 December 2012

jangan tuduh aku.

Assalamualaikum...

Ku ingatkan kau baik dengan aku kau tak cakap belakang aku kan..ya,itu hanya sangkaan aku. 

sangkaan aku pada orang selalunya salah. kali pertama aku jumpa aku akan fikir orang nie baik. tapi ternyata sangkaan ak salah. dan bila aku fikir orang ini tak baik, rupanya setelah dah kenal baru aku tahu orang nie lagi baik dari yang aku sangkakan kau yang baik awalnya.

ok,lepas ini aku akan lebih berhati-hati dengan kau. dulu aku rasakan aku boleh ngam dengan kau sebab kau datang dari tempat yang sama aku tinggal. tapi bila aku tahu kau mempersoalkan tujuan aku datang situ untuk mencari rezeki, aku dah rasa sentap. kenapa baru sekarang nak pertikaikan. aku kecik hati. ikhlas aku cakap, ak datang kerja sebab nak cari duit.

notadiriyangkecilhati: penghujung tahun yang tak awesome disebabkan kau.

No comments: