UP TRAFFIC

Friday 21 December 2012

Story of last week...

assalamualaikum..

Pejam celik pejam celik..dah seminggu tarikh lahir aku meninggalkan aku..My date of birth is 14DIS. Same with Micheal Owen.wahahaha.

ya.ape yang aku harapkan sekarang ialah moga dipanjangkan lagi umur aku.dimurahkan rezeki.dan di tetapkan imanku.

tahun nie ramai yang tak wish birthday aku. mungkin sebab tahun nie juga ramai birthday rakan aku, aku tak wish.haha. tak mengapa,tidak mengharapkan apa-apa,cuma mahu kalian semua mendoakan kesejahteraan aku.

tetapi tahun ni punya birthday,ramai pulak berpakat belanja makan dan prank aku pulak kan. tak lain tak bukan adalah rakan-rakan tempat aku wat part-time work. On the day of my birthday, about 10 people are gathered in Pizza Hut (during lunch hour) untuk belanja aku makan.Ok, datang kat situ macam rasa nak menangis,seriusss aku terharu. They not only ordered pizza, tapi order jugak set nasi sebab mereka tahu aku 'budak nasi'. LOL! Mereke kenekan aku dengan cara suruh aku abiskan nasi, bubur, pizza. Oh mak,gilo namonyo tue. Semestinyalah aku tak dapat habiskan kan. Nasib baik mereka bijak,bungkus dan bagi budak pejabat yang lain.whahahaha.

I was like, 'eh, thank you korang belanja makan'. Tetapi rupanya, after a week. depa pakat prank baling guna tepung dekat aku after waktu kerja (around.5.15 p.m). Peh! I was like 'eh, thank you korang sebab baling tepung dekat aku!'..ahahaha. Tapi itu semua diantara kenangan manis, Ya, aku takkan lupakan hari itu.

Malam pun dah berganti siang. Semalam yang hujan kini tidak hujan lagi kerana I now in Kuala Lipis,Pahang.Take train (KTM) from Segamat with my dad n my ibu. Untuk kali keberapa naik KTM setelah sekian lama tak naik  train since dah fully pindah Malaysia  time I was 4 years old.

OK,itu saje. da~


No comments: