UP TRAFFIC

Wednesday, 21 September 2011

jamuan raya UTM

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

ok..
semalam dah describe mengenai jamuan raya..
hari ini nak masukkan serba sedikit gambar..


mereka masih mampu tersenyum untuk menunggu makanan..hehe


ya, memang kerja mereka untuk senyum..=)


eh, masih senyum..(^_^")


diantara gerai-gerai yang terlibat..
yang bermula dari sebelah kiri anda, adalah gerai sediakan sup+roti..
tengah-tengah gerai air..
yang sebelah kanan adalah gerai nasi minyak..kot..



eh, nie nasi minyak ke? (-___-")



maaflah, gambar terbalik..
lemang nie memang berlemak sungguh..
saya makan 5 ketul lemang..
itu pun dah mula rasa muak dan juga kenyang..
rendang nya sedap..
cuma agak kemasinan..



inilah makanan kami..
lihat, dekat atas tar kan?
sebab kerusi kami 'dicuri' ketika sedang asyik mengambil makanan..(-___-)


itu sahaja gambarnya..=)


ASLINER KATE: sekarang nie ada pesta konvo dekat UTM, "melayang, duit melayang" (^_^")

5 comments:

nabilah_2908 said...

hehehe...duk bawah makan ramai2 pun seronok juga kan..? :)

RinsyaRyc said...

>< sedap! nak...

http://bulatmata.blogspot.com/

aliesha kirana said...

wah! sedapnyeee. tringin nak makan lemang! ujung2 syawal ni kt mana laa jual. sedap3!

asliner said...

kak nabilah: seronok sangat kak. yang jadi seronok sebab kami lah yang memulakan duduk bawah, baru yang lain ikut..hehe tapi budak yang lalu lalang asyik pandang macam kiteorang makan mencangkung pulak..sedangkan makan duduk bawah kot..huhu

rin:nak? mai lah datang sini..hehe

AK: kan, lemang kalau makan sekali sekala sedaplah..hehe

aten punye gempaq gaban! said...

x penah pegi jamuan makan kene duduk kat jln tar....memang kenangan betul kan...=)