UP TRAFFIC

Monday 11 February 2013

only after more than 3 times..

assalamualaikum..

saya terus sambung tajuk dekat atas...

"usually i will only learn lessons, only after experience doing mistake more than 3 times.."

gilak ayat dekat atas. nampak sangat saya tak peka. tak alert. tak ambil port. tak ambil pusing. hah, tak ambil ape lagi. haha. sementalah ada rakan aku yang amat khuatir dengan diri aku yang tak berapa nak peka nie. haha

TIDAK mendapatkan dan membeli tiket lebih awal sebelum tarikh balik merupakan snydrome yang memang sudah sebati dengan diri aku sejak awal tahun pertama aku dekat UTM. iyelah kan, since matrik saya hanya duduk dekat tangkak je. apelah sangat nak balik ke muar. dah tentu memang kene naik bas lompat-lompat. jadi, tak perlu susah payah beli tiketlah kan.

kene marah tue memang dah biasa sebab selalu beli tiket last minit. sejak dua tiga menjak nie memang saya tak berapa ambil port sangat untuk beli tiket lebih awal. sebab memandangkan diri amat yakin bahawa akan ada tiket bas untuk saya. hamboi, ingat kau siapa siap ada orang nak save kan tiket untuk kau lina. wahaha.

cuti CNY kali ini aku TERlupa nak beli tiket awal. sekali, ambik kau berkeliaran kau cari tiket. ahahaha. dengan ibu saya sekali berkeliaran cari tiket untuk aku balik ke skudai. i'm so sorry ibu. i will take lesson after this. hope so lah. sebab dah lebih 3 kali kan. haha.

hobi cari tiket last minit. sebelum tukar jadi habit, baik saya berubah. sediakan tikar sebelum berkelah. ahaha.

ASLINER: lepas nie kene rajin tengok kalender. survey waktu-waktu untuk beli tiket lebih awal. haha

1 comment:

aten! said...

tiket itu amat berharga kan...hehe!