UP TRAFFIC

Sunday 17 February 2013

pinggang

assalamualaikum..

what a hectic day for me in 2 days before..

hari jumaat petang aku kena pecut pergi shah alam. sebab malam tue aku kne kejarkan bas ke kuantan. 5 jam dari JB ke shah alam. lepas tue 4 jam lagi dari shah alam ke kuantan. fuh. gilak kau! patah riuk pinggang aku dalam bas.so, i do salute with people yang kental naik bas sampai 9-12 hours straight.

sampai shah alam pun kene makan laju-laju. sebab takut terlepas bas malam ke kuantan. masa naik bas dari shah alam ke kuantan tue. aku sangat berharap dapat rehatkan diri dalam bas dengan turunkan sikit seat. tapi 2-3 kali aku cuba turunkan seat aku. tapi tak boleh.

dipendekkan cerita. dalam pukul 3 pagi sampai kuantan. dah sampai area kuantan. aku cube nak turunkan seat aku. sekali boleh kau! tak rasa macam nak memekak je dekat orang belakang sebab tahan seat aku sepanjang 4 jam. aku rasa orang belakang silang kaki die kott dan secara tak sengaja tertahan seat aku.

haish. tak macam sakit hatilah pulak kan. wa sampai kuantan terus balik homestay yang ibu aku sewa. lega dapat jumpa katil. haha


ASLINER: bas transnasional bawak  laju gilak. kecut perut aku.

1 comment:

aten! said...

semua bas mmg suka bawak laju...benci tau!haha!