UP TRAFFIC

Tuesday, 30 November 2010

engkau habis..ak pun habis..^_^

assalamualaikum!

korang ape kabar?
lme sudah x menjenguk blog nie..
dah 4 hari klu kire2 blk...

huuu..
rindu sngguh kat blog nie...
jeles sye tgk bile rakan2 blogger lain dpt mengupdatekan blog masing2..-__-

xpe2...
lps nie sye pulak yg nk update bnyk2..=p

wah..
tjuk entri tue mcm keras jer bunyi..
hik3..

bukan ape..
tjuk itu hnye utk menggambarkn yang
'awk dah abes pekse..sye pun dah abes peksa..'
hik2..=)

alhmdulillah...
selesai sudah kami punye perjuangan di medan peksa!
hoho..^_^

ape yang dah dijawab..
biarkan berlalu...
yang penting..
kite dah usaha..
berdoa..
dan pastinya kene tawakal..
moga2 dapat ape yang di hajati..amin~

BICARE SYE: mlm nie nk tgk movee smpai lebam..haha
movee ape yang nk di tgk? mstila movee aksi2..spe mau join..? =)


3 comments:

NICK IRFAN said...

bkn SPM ada lagi ker???

nabilah_2908 said...

lepas ni bercuti panjang la yer.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BLOG KEMAS

asliner said...

ak nabilah: haah..leh la berehat ppanjang seketika..hehe

nick: sye merujuk kepada rakan2 yang ambk pekse kat u..bukan yang ambk spm or stpm..hehe