UP TRAFFIC

Tuesday, 16 November 2010

sarapan pagi..^_^

salam semua!

sedang lihat lembu kene korban ke?
hehe

ok..
pgi nie..
tibe tergerak hati nk on9..
huhu
(walaupun sebnrnye selalu on9)

ade kisah nie..
mcm nie kisah nye..

"hendak dijadikan cerita
td time pgi2..
sdng syok bersarapan...
kami dikejutkan satu berita bahawa ayh ditangkap kerane menceroboh pusat nuklear..
pusat nuklear yang mane satu..
xpasti pulak..
sbb kami x diberitahu lokasi penangkapannya..

then..
selepas penangkapannya..
ayh terus dibawa kemahkamah..
untuk sesi perbicaraan..
lepas dibicarakan..
ayh di kenekan hukuman tembak smpai mati..
tiada hukuman lain yang boleh dijalankan..
oleh kerane kejadian terjadi mmg 'sudah terang lagi bersuluh'


terjatuhnya hukuman ditembak sampai mati..maka terbawa lah ayah ke tempat utk ditembak..

dum!
kedengaran satu tembakan mengena..
(tp tidak pasti kene kat mane)

sepatutnya..
klu dah kene tembak..
msti dah KO lar kan?
tp si ayh nie boleh bercakap semula dengan si shooter nie..
ayh bertanye "eh..kau tembak kat mane?"

aiseyman..boleh pulak tnye soalah tue..
nmpk sngt bukan sharp shooter..
tp hnye penembak jalanan..hihihi..^_^

disebabkn kesalahan yang x patut berlaku telah dibuat oleh penembak jalanan tersebut..
ayh..
sekali lagi dikenakan hukuman..
iaitu..
dikelar sampai mati!

huuu...berdebar dengar kot..


ya Allah..
selamatkanlah ayhku...
ayhku x bersalah! -__- (bisik anak kepada lelaki tersebut)

pihak berkuasa x mampu mendengar rintihan kecil anak ini...='(

sedey!

apakan daya..
dia hnye mampu melihat sebilah pisau digunakan utk mengelar leher ayh..

saat pisau itue mahu menjalankan tugasnya..
tiba2 ayh perasan bahawa..
yang sedang berada dilehernya bukan lar pisau..
tp tangan seorang isteri..
yang cube mengejutkn lelakinya dari tidur..
untuk bangun subuh..

hah!
itu shje kisah sarapan pagi kali ini..
hnye sekadar penghiburkan hati reader2 sekalian di pagi raye ini..hehe

fuh..
suspen jer cik blogger nie!

p/s: kisah ini diceritakan oleh ayh sye ketika sedang bersarapan..
adakah itu mimpi ayh saya atau sekadar mengisi perbualan ketika mkn..itu sye x pasti..hehe

BICARE SYE: pgi td bnyk tol juadah yang disediakan ibu untuk keluarga tersyng..
antaranya..mee bandung..nasi impit berserta kuah lodeh..mee sup pun ader..
juadah utk lunch nnti lain jugak...xsabar nk tunggu! yippi ^_^


9 comments:

aida said...

cbe pos kat cni ckit...
cafe xbkk..lapar..huhu

asliner said...

kite lupe nk snap gmbr makann td..
huhu
klu x dah lame dah post..
bgi aida jeles
keh3

Prince Halilintar said...

salam asliner..minggu ni kan, ramai kawan2 bloger prince yg cite mengenai mimpi msg2 ade yg kene langgar kete, ade yg jatuh gunung, ade yg kene kejar anjing dan mcm2 lagi la..agaknya minggu ni ramai org bermimpi x.??hehe

aida said...

ceh...
xbaik tw jeleskan...
huhuhu...
td kitorg lunch nasi impit gak...
hehehe...
mkn ngn sardin...
sedeyh sungguh kami di sini..
sobs3..

asliner said...

prince: w'slm..la yeke..
kebetulan kot..
erm..mnggu bermimpi agaknya..=)

aida:xpe2..pas cfe bukak nnti dpt mkn best2 k..hehe

nabilah_2908 said...

dh jngka dh mesti mimpi...sbb bila bercakap pasal nuklear..rasa macam pelik jer... ;)

org kata...kalau kita mimpi seseorang itu meninggal dunia or bakal meninggal...bermakna org tu panjang umurnya...

sejauh mana kesahihannya....Wallahhualam... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AIDILADHA 1431H - PART 1

NICK IRFAN said...

mengerikan mimpi ayah awk...

ira-yoshida said...

susupen jerk..huu

asliner said...

kak nabilah: ala kak nabilah..boleh jadi jer ader pusat nuklear kat malaysia nie..hehe. erm..mudah-mudahan pnjang umur..insyaAllah

nick:ye ke mengerikan nick?

ira: suspen ea ira? hehe