UP TRAFFIC

Sunday, 27 November 2011

pandai kata, pandai buat

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

hari ini adalah pengganti kepada hari semalam..
tahun baru adalah pengganti kepada tahun yang lama..
azam yang lepas diganti dengan azam yang baru..
kalau tidak tukar pun azamnya..
renovate sikit pun jadilah..
asalkan ada nafas baru sikit..
barulah kene dan seiring dengan kemunculan tahun baru..

ape-apa pun..
kalau dah pandai tetapkan azam untuk tahun baru nie..
pandai-pandailah ambil inisiatif untuk merealisasikan ye..
jangan hanya pandai cakap..
tapi laksanakan..

*peringatan untuk diri sendiri* hak3

ASLINER: aku takde azam baru tahun nie..cuma mengharapkan yang terbaik, di kurniakan kesihatan yang baik sepanjang hayat di samping peroleh keberkatan hidup di muka bumi pinjaman ini..amin. (^_^)

(dah macam ucapan sempena hari kelahiran boleh tak?! haha!)


4 comments:

ira-yoshida said...

da lama tak jejalan kat sume blog.. huhu..

salam maal hijrah kak lina(^,6)

ILA HonEyBuNNy said...

boleh ja...asalkan apa hati kita niatkan..itu dah d kira azam.....;-)

semoga impian ila tercapai tahun bru neh..insyaAllah..

Juliet_iRa~" said...

boleh je..

hee..

salam maal hijrah..:D

EmpayarUtama said...

Azam banyak tapi belum tercapai ler