UP TRAFFIC

Saturday, 11 February 2012

kisah mcD

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

aku rasa..
dah nak dekat setahun lebih aku boikot mcD tue..

semalam keluar dengan rakan..
dan dia offer..

DIA: weyh, jap agi gi mcD eh. Aku belanja kau

AKU: *pandang slek mcD dulu*. weyh, aku boikot mcD lah.

DIA: eh, kau masih boikot lagi eh? dari dulu lagi kan?

AKU: haah.

rakan aku senyap..

AKU: eh, jap2. hari tue kat UTM aku order burger ape ek?

DIA: hah! mcD kot..

AKU: jap2..hari tue aku kat kolej. dalam kul 3pagi lebih aku ngan dak2 nie lapar. Aku mintak delivery burger. Burger ape ek aku beli hari tue?

aku fikir-fikir-dan fikir..
aku rasa hari tue aku TERorder burger mcD kot..haha

last..last, masuk mcD
dalam mcD..

AKU: aku nak McChicken burger. Kau belanja kan..hehehehe

ASLINER: aduyai..lepas nie aku boikot balik eh! *berbaloi ke?* wahahaha.
ade ceq kisah (-__-")






7 comments:

ira said...

hahahahaha....

apa la kak lina ni..

syahira yusof said...

ngeng la ina,hehe...

aten punye gempaq gaban! said...

aq x penah mkn mcD...berbaloi x???hehe...

qamarguyz said...

salam ziarah..
hehE, ni namanya boikot2 tak terboikot! ;0
nyway nice try, teruskan usaha

nabilah_2908 said...

besar sungguh kan pengaruh McD.. ;)

asliner said...

ira: tulah, apelah kak lina nie..hehe..=)

syie: bukan setakat ngeng..tak bijak pun ade..huhu

aten: hah! berbaloi2..=)

asliner said...

qamarguyz: itulah, sedang mencuba yang terbaik..=)

kak nabilah: erm..besar tak besar jugaklah..cume time tue lapar..hehe