UP TRAFFIC

Monday, 13 February 2012

pada firasat aku..

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

tadi makan malam..
aku makanlah dengan ayah dan ibu aku..

lepas tue ayah aku tetibe masuk topik..

"lina nie dulu time kecik2 kememe(kuat menangis+merengek)"

aku senyum..
sambil mengiyakan kenyataan ayah aku..

sebab dulu-dulu..
ada lah jugak aku belek gambar aku masa kanak-kanak yang berbekalkan wajah suci itu..hehe

dan banyaklah jugak aku lihat muka kememe aku..
sampaikan gambar dekat dalam pasport aku pun muka macam hidup segan mati tak mahu, tahu?

tapi itulah..
pada firasat aku..
manusia yang masa zaman kanak-kanaknya kuat kememe..
dah besar menjadi seorang yang kuat..
dan jugak pemalu(eh,ade ke?)..

eh, aku gurau je..
itu hentam punya firasat..haha


8 comments:

syira rahim said...

hehe. saya kecik-kecik kuat nangis juga. besar-besar ni jadi pemalu pula :-) hehe

nabilah_2908 said...

hahaha..mungkin betul juga firasat lina tu.. :)

syahira yusof said...

hahaha,,,then sy rase org yg ta kuar ngis mase kecik is org yang cememei mase bsar..haha,,meeeee

aten punye gempaq gaban! said...

sekarang pon kememe gak ke???hehe!

miss faten said...

Pengakuan!
Aku pun kememeh :3

Dan kuat buat muncung itik -___-

asliner said...

syira rahim: kan,kcik2 kuat nangis-tak rasa malu..dah besar jdi pemalu..hihi

asliner said...

kak nabilah: mungkin..firasat sendiri sebab berdasarkan diri sendiri..hik3

syie: haah, syie dah besar kememe! =)

asliner said...

aten: erm, ikut keadaan..hehe

nurfatin: eh? tak pernah nmpak pun..hihi =p