UP TRAFFIC

Thursday, 9 February 2012

pegumuman penting!

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

ingat tak entri ini?

hari tue saye salah bagi information..
bagi sesiapa yang nak renew IC..
8/2/2012 dah boleh renew..
bukan 18/2/2012..
di ulang..BUKAN 18/2/2012

ini untuk cawangan johor rasanya..
sesiapa yang rasa nak tukar muka budak hingusan ke muka yang lebih matang dan cun..
sila lah merajinkan diri untuk hadir ke JPN di tempat masing-masing bermula hari semalam..

ASLINER: ui...tak sabar benor diri nak tuka IC baru..hehe

5 comments:

qamarguyz said...

salam ziarah..
huhu, memang wajib tukar dah IC sy nie..dah nazak sangat..
tak pernah tukar k0t! ;0

miss faten said...

Takut nak tukar IC. Sebab nanti muka yang x cantek ni terpampang lama2 dalam IC malu plak ek? Hee :3

ira said...

kite dah tukar awal awal la kak lina.. huhu..

kak lina, kte buat blog lain..
www.iyoshida.blogspot.com

ILA HonEyBuNNy said...

okeh...nanti ila nak g JPN..nak tukar gak ic baru..ehhehe

asliner said...

qamarguyz: hah, memang wajib tuka tue!

nurfatin: aiyak, kalau macam tue mekap lah weyh..hewhew

ira:owh ye ke..ic yang paling latest pun dah tuka ke?

ila: tuka jgn tak tuka..=)