UP TRAFFIC

Monday 6 February 2012

my new blackberry!

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

inilah blackberry saya!

my BB

okeh!
sudah-sudah..
ini hanya TIPU SEMATA-MATA..

saya takdak BB pun..hihi

cume teringat kembali conversation between my brother and me

abang: na, belilah BB..

saya: huh? nak buat ape?

abang: yelah, banyak aplikasi..

muka saya dah macam tak puas hati dan macam nak tanya balik "dah kenape tanye?!"

abang: ha ah..betul jugak, lina bukan ade kepentingan apa pun kalau guna BB..(somesort like that la bunyinya)

saya: tahu takpe, tempe boleh jugak

saya hanya ada email, fs(terminated), dan blog..
saya takde fasebooook..
twitter jauh sekali..

tapi tahukah anda,
'aku' macam berminat nak buat twitter pulak sejak akhir-akhir ini..haha
tapi tak kot..(-___-")

ASLINER: maaf kawan saya tipu..hewhewhew (^_^)

6 comments:

- abdul hadi abdul muti - said...

sape 'aku' tuh? huhu

Mai said...

wahhh kalau abang mai tanya nak bb tak maii angguk laju-laju walaupun tade fb dgn twitter hehe benda free orang nak bagi hehe xD

muyazara said...

Jangannnnn..nty obses tweet,hehehe

Anonymous said...

Aku baru nak jeles sebab kau dah ada BB hehehehe ;PP

asliner said...

hadi: 'aku' tue saye lah..hihi

mai: tahu takpe..sape tak nak bende free n canggih..hehe

syie: yeke syi? kalau macam tue tak nak lah buat..(-_-)

nurfaten: hehe..=)

nabilah_2908 said...

kalau guna smart phone pun best juga...

boleh update blog sekali... BW..tinggal komen..hehe.... ;)