UP TRAFFIC

Monday, 26 November 2012

kecuaian aku makin berganda-ganda..

assalamualaikum..

*entri berganti diri kan aku*

ah..
cuai..cuai..cuai...

macam mana boleh tercicir cermin mata..
ini dah masuk kali kedua kot ak hilang spek..
kalau buat spek lagi, maksudnya dah masuk kali ketiga aku buat spek...

kali pertama spek aku tercicir dari motorsikal dan kene langgar dengan kereta..
hancur berderai..
kali kedua aku buat spek..
ntah cicir kat mana, aku pun tak tahu..
habis ikhtiar aku pusing satu UTM kot..

sebelum nie aku tercicir retainer
2 ke 3 kali aku buat baru..

ok..
kalau bab kene marah memang tak payah nak sebut lah..
wuwuwu..

tapi, boleh tak kalau aku cakap "hurm, kalau bende dah nak hilang..nak buat macam mana"
lepas tue dalam hati cakap "pasti ade hikmah di sebaliknya" (-__-")

notaatasscreen: lepas nie, tolonglah triplekan tahap berhati-hati awak ye cik lina..(-_-)

1 comment:

syahira yusof said...

retainer tu..aku gam trus nty bru tau.hehe