UP TRAFFIC

Tuesday 6 November 2012

tabiat dah tukar ke buang tebiat..

assalamualaikum..

sepanjang aku belajar, aku rasa tak pernah study selepas pukul 5. Sebab bagi aku selepas waktu asar (5 tepat) adalah waktu untuk riadah. Ye, riadah. Dan cara aku meriadahkan diri ialah dengan watching movie. Paling koman pun pergi jogging. Tetapi kebiasaanya aku ulang taang movie yang sama.haha. Sebab itu dah jadi tabiat aku sejak aku jadi budak U. kui3

Tapi semester ini agak kelainan sedikit. Sebab aku kekadang tetibe TERPAKSA belajar lepas pukul 5.
Seriously gilos ok. Pernah pulak aku. Tapi nak buat macam mane, sebab semester nie matapelajaran agak tough dan memerlukan study yang agak lebih. Eceh. Aku harap ilmu yang aku belajar petang-petang tue masuklah kan. Sebab kalau tak masuk, maksudnya aku kene baca belah malam. Erm, boleh pulak ak bersengkang mata lama-lama belah malam..haish~

nota: lepas post entri ni, aku nak tengok MJ yang dah 10x aku layan...kha3x



motip gambar: stress sampai rasa nak pergi Cameroon kali kedua..haha


1 comment:

nabilah_2908 said...

time akak study dulu..ada kelas dari kul 5 ke pukul 7..

mmg sangap dah time tu...subjek pulak banyak membaca...kalau kira2 ok lagi...