UP TRAFFIC

Sunday 18 November 2012

sepatutnya..

assalamualaikum..

sepatutnya, aku sudah boleh tersenyum hari ini..
sepatutnya, aku dah boleh melapangkan dada hari ini..
sepatutnya segala kerja dan assignment dah settle before today..
sepatutnya aku dah tak payah fikir pasal semua assignment malam ini..
ye, sepatutnya semua dah settle..

tapi nak buat macam mana..

seminggu cuti aku tak sepatutnya banyak tengok cerita..
aku tidak sepatutnya tonton TV 24jam..
aku tidak sepatutnya membuang masa..
aku tidak sepatutnya salahkan assignment..

tetapi AKU SEPATUTNYA salahkan diri sendiri sebab tak pandai bagi masa dalam seminggu cuti ini..

arghhhhhhhhhhhhhhhh!

notabawah: aku tengah bengang+mengutuk dekat bebudak blok yang dok meroyan dari tadi..malam2 buat bising..memang nak kene pang tol.

notapalingbawah: u guys heard the news about Gaza right. Jadi, sama-samalah kita berdoa semoga selamatkan bumi Gaza daripada terus bermandi darah. Amin.

1 comment:

nabilah_2908 said...

biasalah..bila balik rumah..mmg payah nak pegang buku..huhu..

faham sangat.. :)