UP TRAFFIC

Wednesday 19 June 2013

Review filem Man of Steel

assalamualaikum :)

Sesiapa peminat Smallville? sila angkat jari kelingking. hihi.

aku kebetulan minggu lepas tengok filem man of steel. bagi aku,not so bad lah cerita nie. teknik CGI guna tak macam advance gila lah kan. walaupun aku tahu cerita dalam nie auta semuanya. tetapi aku masih tergerak hati nak tengok. poyo. haha

kalau anda tengok smallville masa awal-awal episod tue, mesti korang tahu asal usul Clark Kent. tetapi untuk cerita nie watak Clark Kent di mainkan oleh Henry Cavil. yeay. hensem. =P.  pengarah dia pandai betul cari pelakon untuk mainkan watak Clark Kent. sebab apa yang aku perasan dari sisi tepi Henry, muka serupa macam hero dalam smallville tue.

do they look same?
atau aku seorang je yang perasan macam tue. haha


ok,pengisian jauh menyimpang dari tajuk.haha. ape-ape pun.kalau anda peminat filem superhero. i highly recommend you untuk tengok filem nie.

but,satu peringatan buat mereka yang punya silau yang tinggi. do wear you speck while watching this film. aku yang dah pakai speck halang silau yang bertinted pun masih silau kot tengok. memang ade certain scene ada level silau yang tahap maha punya. itu kelemahan cerita nie la. but overall ok.

ok bai. :)

notabawahsekali: i give 4/5 :). tapi abang aku kata filem now you see me lagi best. adohai.

2 comments:

Mizz Aiza said...

dah lama akak tak tengok wayang.. huhu..

asliner said...

kak aiza: kite tgk wayang cerita yang tak mengarut n seksi je. itu pun kalau ada masa :)