UP TRAFFIC

Friday, 25 March 2011

entri tertunda:selesai sudah semuanya..(^_^)

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

al kisah untuk hari semalam..
saya perlu dan seorang lagi rakan-aida perlu menghandle program..
program pencarian TOP HOST kot..
tak macam gempaq je dengar kan? hehe



erm..
dan macam biasa..
saya mengharapkan perjalanan program itu akan berjalan dengan lancar..
tetapi kebiasaanya, bagi sapa yang baru pertama kali bertindak sebagai organizer..
pasti akan ada sedikit kekalutan kat situ..

dengan masalah juri..
masalah participant yang datang lambat (mungkin ada hal kot)
masalah participant yang lain menarik diri disaat akhir..
tak macam bende telah memberi satu kejutan buat kami
whoa!

but luckily..
we did it!
berjayalah juga mengharungi semua dugaan nie..-chewah!
itu pun selepas ditenteramkan oleh senior2 yang lain..
kami cool jer..
cool dalam kabut..hehe

but..
alhamdulillah selesai sudah..(^_^)

p/s: hari ini ade pertandingan movie pendek..
nak tengok kehebatan mereka2 petang ini..=)


2 comments:

NICK IRFAN said...

gmbr xde ke? teringin jgk nk thu mcm mne?

asliner said...

nick..
nnti next2 entri saya letak gambar program kami k..=)