UP TRAFFIC

Monday, 17 October 2011

namaku unik, bukan tak unik..

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

ye..
nama ASLINER sering dipermainkan..

situasi:

A: asliner..asliner..

ASLINER: eh, macam mana awak tau name asliner tue? (sebab fikir mungkin dia baca blog saya)

A: erm..sebab ada bas MARA LINER..

*gelak*

situasi lain:
(lebih kurang macam nie bunyinya)

B: eh, kenape nama ko asliner? Macam nama bas PLUSLINER jer..

*gelak*

ASLINER: unik kan? nama asliner nie pun pengetua sekolah aku bagi. Orang lain panggil aku dengan nama Nur haslina, tapi pengetua aku je panggil aku dengan nama Nur asliner..


pelik..
tapi saya rasa unik kot..*wink* *wink*

sungguh..
saya suka nama komersial ne..
terima kasih Pn Pengetua..hihi

ASLINER: korang semua mesti ada nama lain kan? =)

5 comments:

EmpayarUtama said...

Rasanya ada satu GA ke contest ntah pasal nikname nih. Tak masuk ke?

nabilah_2908 said...

macam mana pengetua boleh panggil Asliner ? apa sejarahnya...? :)

mcm akak..xde la nama 'komersial'

org biasa panggil Zafira...Nabilah jarang sngt...sbb tu dalam blog akak guna nama Nabilah...itu je perbezaannya... :)

Prince Halilintar said...

nama prince pun unik jugak..prince halilintar...hahahaha;p

tapi nama sebenar prince mmg pelik kan...kiki

aliesha kirana said...

unik sgt! hheehe.. oh rupanya pegetua yg bg nama tu. hehe..

akak pn ade nama lain..heeh

ILA HonEyBuNNy said...

ya memang unik...

jarang2 juga ila dengar...sedapp ja bunyinya...;)