UP TRAFFIC

Wednesday 15 May 2013

now i know why....

assalamualaikum :)

aku pernah bersikap sarcastic terhadap kawan aku. iaitu menggunakan bahasa sindiran tapi masih mengekalkan dalam bentuk gurauan. supaya lebih di fahami maksud dan tidak tersinggung oleh kawan aku.

aku pernah curious why we need to ponteng kelas just for the sake untuk siapkan thesis or do assignment?? why and why? ponteng kelas sebab tak cukup tidur ke? atau ponteng kelas sebab nak buat thesis? bukan kah kite ada sebanyak 18 jam untuk berfikir,menyiapkan kerja? dan kita pun ada 6 jam (at least untuk tidur)..hambik,semua persoalan menerawang dekat fikiran aku.

but you know what,siapa yang mengalaminya baru tahu perasaan berperang dengan nafsu untuk tidur,nafsu untuk on9,nafsu untuk melagha semata-mata untuk siapkan asignment dan thesis..:(

sebab baru sekarang aku mengalaminya. ponteng kelas.tak cukup tidur.memerlukan pergerakan pantas dari satu tempat ke satu tempat.tidur tak lena mandi tak basah.tak fokus dalam kelas.tekanan. ah, itu memang dunia aku sekarang. (-_-")

sekian.ok bai.


4 comments:

Lisa Sheila said...

itu lah pengalaman bergelar seorang pelajar kan...nanti dah habis belajar kita akan kenang semua kenangan-kenangan tu n rindu...heee..

Mizz Aiza said...

semoga terus tabah..

Yaya Mohd said...

itu la namanya student..
tp kalo krja pon lbh kurng jgk..tgok jgk kerja apa buat..huuu

aten! said...

kak lina!biasalah tu x cukup tidur...ehehe...aq pon same mu....