UP TRAFFIC

Tuesday, 16 August 2011

saya rasa macam..

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

"sebulan tidak pulang ke kampung..
lihat dah ada perubahan dekat kampung..
3 bulan tidak pulang ke kampung..
ea eh, dah ada 2 bangunan barulah!
kalau 9 bulan tidak pulang..
rasa-rasanya siap satu unit rumah taman kot!"

banyak betul pembangunan sekarang...
projek perumahan sana sini..
cuaca di Malaysia macam dah jadi lebih hangat daripada biasa kan?


wajah bumi kita yang penat melayan karenah manusia


kalau nak usulkan projek BUMI HIJAU boleh tak?
lebih hijau daripada biasa..

alhamdulillah rumah kami di kelilingi dengan pokok..
pokok bunga..
pokok buah-buahan..
ada haiwan2 yang boleh menceriakan dan menyejukkan kami semua..
syukur..(^_^)

BICARA SYE: saya rasa Malaysia semakin hangat daripada hangat dulu-dulu..atau sebenarnya diri banyak dosa...(-____-)


nota bawah sekali: selamat berpuasa esok! (^_^)



6 comments:

syahira yusof said...

sini pown sangat2 panas nowwww

fa-in said...

kan......kg sy pun dah makin banyak perumahan diorang buat,tp mujur persekitaran rumah masih hijau2 lg :)

nabilah_2908 said...

Malaysia semakin panas...yupp..setuju...

tgk saja la di Melaka ni...hmmm...terik... :(

dear...hari2 kerja tampa cuti..tak penat ke...? :)

asliner said...

syie: kan? seremban dekat dengan KL..KL memang terang lagi bersuluh cuaca panas..huk2

fa-in: mujur masih hijau..alhamdulillah..=)

kak nabilah: betul kak, dah terik semacam dah Malaysia nie..huhu. erm, ape boleh buat kak, tokeh kata, cepat habis buat kuih cepat cuti..^^

nurul aida said...

kampung kak lina kat mane?

haah la..skarang memang panas..kat jb gaknya lagi panas sebab kat sana lagi banyak bangunan..

da pandai buat kuih boleh ajar kita nanti..^.^

asliner said...

aida: my house is my village..hehe. eh, boleh sangat..hehe