UP TRAFFIC

Tuesday, 2 August 2011

sini meragam, sana pun meragam..

bismillahirahmanirahim..
assalamulaikum..

hari puase pertama dah banyak ragamnya..
tidak kira yang muda..
yang susah berumur pun same jugak ragamnya..

celah mane nampak ragamnya?
sudah semestinya di tempat kerjaku..(ohhoooyyy!)

diantaranya:

"kan best kalau puase belah malam ek?"
"yelah, belah siang tidur..belah malam kita puasa"
"atau punstart pose dari pukul 7 malam, sampai 7 pagi. Lepas tue boleh bukak pose"

lain ragam..:

  1. jalan pun dah tak betul..
  2. tangan bergerak, tapi mata pejam..

"kak, oven tue dah bunyi TING"

"ah, lantaklah die nak bunyi TING ke TONG ke" -kes mata dah mengantuk tahap gaban!


bila tengok gelagat mereka..
geli hati pulak..
ade yang macam nie, ada yang macam tue..


BICARA SYE: nasib baik masih boleh mengawal rasa mengantuk kat tempat kerja. Boleh buat kerja dengan cepat kalau tak mengantuk..huhu (^_^")





7 comments:

syahira yusof said...

ina keje aper?hehe,,

Prince Halilintar said...

jgn byk ragam..kite jadikannya satu kelebihan dan bykkan bersabar..Rasulullah saw bersabda yg brmaksud:"berapa ramai org yg berpuasa hanya mendapat rasa haus dan lapar"-riwayat Ibn Mjah.

jadi, jgn sekadar beroleh lapar dan dahaga kerana byk kebaikan dalam berpuasa itu..

NICK IRFAN said...

hehehe nk tergelak pun ada bru 3 hari puas mcm2 ragam

Wan Sarifudin said...

ari2 pose pnoh la jwbnye cik lina ooi~~huhu

asliner said...

syie: keje kat kilang kuih syie..hehe

prince: betul prince. memang banyak dugaan dalam bulan puase..tapi bile tengok orang meragam dalam bulan puase, macam hairan pulak tengok. Seolah-olah macam 1st time pulak puase..huhu

nick: kan? saya yang tengok depan2 pun hanya mampu tersenyum..ki3

apiz: memang kene puase penuhlah..=)

syahira yusof said...

hehe...wehhh..jgn mkn ea kueh tu,,hehe,,nti mcm iklan cornflakes tu,,satu untk kuih satu untuk saya..hehe

ira-yoshida said...

dugaan kan..

hoho