UP TRAFFIC

Monday, 9 May 2011

berakhirnya..

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

dah 4 hari berlalu..
semenjak hari jumaat lalu..

tiada kata-kata gembira setelah berakhirnya peksa untuk sem 2 nie..
ceh, macam abes exam selam-lamanya pulak! (^_^")

"banyak cakap pun tak guna..
tendang pun tak kena.."
-ayat johan RL-

jadi marilah layan gambar di bawah!


sejurus habis peperiksaan!


captured from the bottom side~


good means bagusnya dah habis exam!


satu merah mak ngah..satu pinky!


siyes candid! (^_^)

actually, bustop was our possing site! (^,^)


nak tau tak..
masa kami captured2 gambar nie..
pak negro kat bustop tue duk gelak kat kami jer..
mungkin kelakar lihat gelagat kami yang teruja tak tentu pasal..haha

but petang tue memang abang2 negro yang conquer bustop tue..
see..kaki siap naik atas bangku bus stop tue..
haish! (*__*)

BICARA SYE: lepas dah usaha..tawakal..tapi doa mesti sentiasa..jom praktikkan! =)


6 comments:

Prince Halilintar said...

HOOREYYY!!!!

akhirnya...blh la tenangkan fikiran dan plan cuti2 malaysia..hehe

Ati Masrif said...

seronoknya..merdeka yek

mana satu lah asliner ni yek

boleh tahu ambik kursus apa?
nak tahu utk anak kak ati
nanti kursus apa yg bagus dlm
bidang sains ni:)

aten punye gempaq gaban! said...

kak lina...awat muke 1 satu jerk....upload lor muke ku bnyk2 len kali ea...hehe~

asliner said...

prince: yeah..horrayyy!

kak ati: akak cube lah teka saya yang mane satu..hehe
btw kak, kos saya separa sastera..
separa sains..
bachelor in science human resource management n development..=)

asliner said...

aten: ak pilih gmbar..tak msukkan semua pun..hehe
gambar ko memang banyak..tapi betul2 candid..=)

aida said...

awat muke sy serabai wak?