UP TRAFFIC

Tuesday 12 March 2013

minggu ini.

assalamualaikum..

tahukah anda minggu nie saya sangat-sangat busy.eleh lina, baru busy sikit. =P

tapi nak jugak aku cakap yang aku busy minggu nie. minggu nie je dah ada 4 kerja kene siapkan. 1 presentation. prepare for slide dan paperwork untuk presentation itu. minggu nie jugak kene hantar slide untuk subjek human development. malam esok ada first test untuk subjek organizational development.

minggu nie jugak aku nak lengkapkan thesis aku. minggu nie jugak aku nak kene keluar untuk habiskan baucer buku. minggu nie jugak...eh, dahlah. 

tetapi, nasib baik minggu nie aku dapat 4 hari straight cuti kerja. sebab mereka-mereka ada bengkel dekat mersing. thank God. terima kasih ya Allah. terima kasih space. Haish, macam tau-tau je aku memang banyak kerja minggu nie. hik3

tapi sebenarnya aku suka hidup penuh dengan kesibukan.
at least takdalh buat kerja melagha.alhamdulillah =)


sekadar hiasan

otak dah tepu.
ok, bui bui.

ASLINER: ......

No comments: