UP TRAFFIC

Wednesday 13 March 2013

tak tahu nak letak tajuk ape.

assalamualaikum

ok. saya akui. saya memang fail dalam bab-bab nak greet people yang saya kenal bila kebetulan bertembung. iyelah, macam mana tak fail. contohnya macam hari tue. saya jumpa sekelompok kawan gelak ketawa bersama dekat kedai makan. but what i did was, saya sempat senyum pada seorang sahaja diantara 5 kawan tue. then i just went to any port meja yang sesuai untuk kiteorang duduk makan. after that, macam tue jelah. sempat senyum dekat sorang kawan je. yang lain tak sempat senyum. akhirnya saya di cop sombong. ok. mengaku kesilapan diri.(-____-")

second time saya terserempak dengan lagi seorang kawan (pangkat abang) dekat meranti. what yang good about him ialah he will keep looking at me until i noticed yang he was there untuk greet saya. ya, some respect for him. but what i did was, bila die tegur "ada kelas eh?". then saya pun jawab lah "haah, tadi ade kelas. sekarang dah habis" *sambil senyum*. pastue terus pergi. tak macam, eh budak nie..(-____-")

time tue saya jalan sambil bercakap. and i saw ada dua rakan perempuan dekat kawan saya tue senyum dekat saya. ok, saya balas senyuman itu without come to them and salam. 
apelah lina nie (-________________-")

tapi, bila dah jalan terus ke motor semula. aku start membebel dekat diri sendiri. biasanya monolog dalam hatilah kan. tak kan aku nak membebel terang-terang. haha.

aku benci bila aku tak pandai greet rakan. siyes. ajari aku.

ok bai.

ASLINER: stress tau sebab masalah nie. haha

No comments: