UP TRAFFIC

Sunday, 24 March 2013

tak nak naik dah

assalamualaikum

akak,saya tahulah sekarang nie musim Grand Prix dekat sepang..
tapi takkan lah bawak penumpang(teksi) pun nak bawak laju gila bhai.
3 kali hampir nak terlanggar pun akak tak sedar ek.
siyes kau. aku tobat nak naik teksi lagi dengan akak nie.
saya dah la tak kawin lagi. : p

ASLINER: serius. berderau darah aku naik teksi dengan akak tue. suka hati je tekan minyak.

5 comments:

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Emosi terlebih kot...gaduh nagn laki dia ka atau BF dia...hehehe. hati2 bila nak pilih teksi. :)

nabilah_2908 said...

huhu...ada betul nya kata2 pengomen di atas... ;)

fa-in said...

hai..hee assalamualaikum,
lama tak jenguk sini jugak,masing2 busy :p

baru dapat lesen kot tu gelabah,huhu bahayaaa

asliner said...

wan: entahlah ek. kebarangkalian tue ade..hihi.

kak nabilah: erm, mungkin kak..huhu

asliner said...

fain: w'slm..:)
erm, takkan baru dapat lesen kot. muka akk tue macam dah awal 40-an. huhu