UP TRAFFIC

Saturday 16 March 2013

simptom-simptom penyakit angau

assalamualaikum..

ok, tajuk tiada kaitan dengan jalan cerita. =)

puas aku memikirkan. sebelum tidur aku terfikir. sesudah bangun aku terfikir. sedang sarapan aku terfikir. dalam tandas aku terfikir (tipu). kenapa kadang kala kita tidak bersikap matang. sedangkan umur sudah meningkat. matangnya masih tidak jelas kelihatan.

menghabiskan masa berjam-jam melayari internet sedangkan diri sedar ada thesis yang hendak disiapkan untuk dihantar. itu simptom tak matang dari segi fikiran, jiwa dan emosi. iyelah, nafsu melayari internet melebihi nafsu nak buat kerja. jiwa jadi kalut kalau tak online. emosi terganggu kalau dua atau tiga kali tak online dalam sehari. ok, itu melampau. haha.

at certain time je aku meroyan macam nie. kebiasaannya aku normal. kerana hakikatnya aku memang normal. cuma kadangkala simptom ketidakmatangan aku jelas terpancar. hihi

ok bai.

ASLINER: ini serius. aku lapar. (-__-)


3 comments:

Unknown said...

haha..macam2..biasa la tu..

Unknown said...

Something yg kurang ni rsnya...someone spesel need to help and guide you back. Then u'll be ok. Believe me.

asliner said...

nas: tapi kalau dibiasakan boleh jadi habit. so kene elakkan..=)