UP TRAFFIC

Sunday 7 April 2013

TIPS: memikat hati wanita melalui hadiah

assalamualaikum..

Ex bos aku pernah tanya aku. perempuan suka hadiah apa ek? aku cakap gila kau tanya aku.tahu pulak aku nak jawab kan. haha (ini monolog sahaja)

aku jawab macam nie..
 erm, entah ek. wanita suka hadiah ape ek. sambil pandang sekeliling..blurrrrrr..

aku dah kata. jangan tanya aku : p

lepas aku balik kolej. baru aku terfikir patutnya aku jawab macam nie. 
erm, depends pada perempuan tue lah. ada perempuan suka bunga. ada yang suka baju,tudung. ada yang suka kasut. hah tengok, nak sebut satu-satu memang tak larat la kan. nama pun perempuan. hangpa tanya apa pun,semua dia suka. haha

tapi berbeza dengan aku.ecececeh. :)

aku takdak lah nak bagi tips terperinci. cuma aku rasa. korang akan tahu nak bagi hadiah apa dekat perempuan once you know her. kalau anda nie kategori susah nak detect, tanyalah member baik perempuan itu. senang cerita. :)

kalau wa dapat hadiah. i will not show my excitement. never ever okeh. reaksi melompat-lompat dapat hadiah, menangis teresak-esak sampai suara takda tak pernah aku lakukan setakat nie. hoi,itu dah hyperbola sangat reaksi. haha




once aku dapat hadiah. aku terima dengan hati yang terbuka. lepas tue terus simpan dalam beg. balik bilik baru aku bukak hadiah tue. aku ambik sebijik dua gambar. untuk dijadikan simpanan peribadi. because nanti aku akan ulang tengok that gift everytime aku bukak laptop. see, itu tabiat aku. and my way in appreciating that gifts.



  

sekian. 
ok bai.

ASLINER: a millions of thank you. i pray for you and your family happiness :)

notatanya: how you guys appreciate hadiah daripada somebody?

notakecil: content entri takde relate dengan tajuk. biasalah aku memang pandai bab-bab create tajuk yang tak berkaitan dengan kandungan entri. ihiks. =)

1 comment:

Unknown said...

Huhu...normally kalau kawan2 br blk dr oversea diorg slalu bg FM atau 'kicen'...wan try gantung kat board samada kat opis atau kat umah. Kalau hadiah2 len2 tuh wan akan display kat rak atau yg mudah rosak wan simpan dlm kotak. Until now, wan still simpan sumer. Sronok kan dpt hadiah... :)