UP TRAFFIC

Monday, 13 December 2010

design bilik air yang lawa..tapi..

bismillah...
assalamualaikum!

selamat hari isnin..ki3

ok..
entri kali ini ringkas shje...
hnye mahu memperlihatkan kepada korang semua design2 bilik air yang lawa giler...tapppppiiii

mari lihat..


wah..
dalam bilik air siap ader sofa rehat..
cyap ader meja jepun lagi...
class gitue...=)



my fav colour..
warne merah..
garang gitue..ki3
sofa pun nk warne merah..^_^



wah..
nie lagi masyukk..!
bath tub dye dah mcm kolam renang sain kecik..=)
ader sofa lagi..




design bathroom nie agak lawa...
mcm gune bnyk style kayu..
mcm biase...
mesti ader kerusi dalam tue..




bathroom nie lawa...
elemen pencahayaan pun orite!
mcm biase..msti ader sofa terselit..
p/s: wah..tuala berderet menunggu..hee


erm..
kenpe yer sye msukkan semua gmbr2 nie?

it just my opinion...
design2 bilik air nie mmg lawa giler..
tpi xbest biler 'diselitkan' dengan kehadiran sofa2 mahupun meja2 untuk berehat...

ape tujuan mereka meletakkan semua bende tue?
nada perli: erm..mungkin lps mandi dyeorang nk ddk atas sofa yang disediakan smbil bce buku or majalah or wat so ever...

bukankah kita sebagai seorang Islam tidak dibenarkan berada lama di tempat syaitan (contohnya bilik air)..kecuali ader 'hajat' shje..=)

BICARE SYE: amat menghargai pereka (interior designer) yang kreatif mcm nie..tapi kalau di Malaysia ader bilik air sebegini..dan dimiliki oleh orang Islam..sye x tahu nk kate ape..
tepuk dada tnye iman!
ape pulak pendapat korang? marilah berkongsi sedikit pendapat anda..^_^

waallahualam~



5 comments:

saranghae aten said...

erm...sofa2 tue tok menantikan kehadiran "hajat2" mereka lah......nanti x r berlari2 menuju ke bilik air........

NICK IRFAN said...

pelik kena smua msti ada sofa? hehe

nabilah_2908 said...

kalau orang kita..mmg tk boleh la buat deco bilik air macam ni..sure basah punya...

lain la mereka...bila buang...tak gunakan air pun..huhuhuhuhu.... :P

mungkin mereka boleh dpt ketenangan bila duduk dalam biik air..sbb tu disediakan sofa... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SAMAN OH SAMAN

asliner said...

haha: ape lah ko nie aten..=P

nick:pelik sngat lar nick..huhu

asliner said...

kak nabilah:ketenangan? huhu..
ddk depan tb lagi best kak..hehe