UP TRAFFIC

Monday, 27 December 2010

gare-gare seekor kucing..aku jadik pendendam

bismillah..
assalamualaikum..

hah!
ape kabar semua?
msti sedang sihat2 semuanya..
alhamdulillah...

happy monrning monday korang! ^_^

berbalik kepade soal kucing...
pernah atau tidak korangnye barang korang sendiri di kencing oleh kucing?
huhu..
(PERINGATAN: hnye tajuk menggunakan perkataan AKU)


*sekadar gambar hiasan*

erm..
korang geram tak?

saye dah bnyk kali kene..
kawan2 pun same...
maklumlah...
aras kami nie aras bwh sekali..
so ape2 mesti kucing akan lalu sini dulu..

asal nmpk selipar2 yang berkumpul...
msti 'dia' akan singgah sebentar..
"SINGGAH SEBENTAR MELEPASKAN HAJAT" -__-

sebelum balik rumah hari tue..
'dia' piss kat selipar...
malas nak basuh punya pasal..
buang terus selipar tue..huhu
(aish anak dara mana ni yang pemalas sangat!)

semalam pun lepas balik UTM...
rehat2 kat dalam bilik kan..
lepas tue nak keluar pergi bilik air pun...
kelihatan selipar saya dah basah..-___-

erm..
kali ini kene rajinkan diri..
sebab selipar tue baru jer beli..
selipar tue jugak baru lagi..
tak kan nak buang dan beli selipar yang baru..
membazir!

PERINGATAN: bersabar lah ye..dugaan~ hoho

p/s:selalunye kucing jantan yang membuat onar kan? huhu
tajuk entri hanye sekadar illusi..bukan realiti..saye bukan pendendam..^_-

BICARE SYE: bukankah ABU HURAIRAH sangat menyukai dan menyayangi kucing..ape salahnya kita berbuat begitu juga..mencontohi sahabat nabi..^_^ waallahualam~

3 comments:

NICK IRFAN said...

sy pun pnh kena dulu msa kt kmpung masa tu skola lagi yg bestnya sy kencing kt badan dia balik masa dia tidur! hahaha kejam btol.. tp pelik la kenapa kucing msti nk kencing kat selipar?

Prince Halilintar said...

kucing memang mcm tu..org kate klu kucing tu kencing kat selipar org tu..die kenal dan suke kat tuan punya selipar tu..haha

Ati Masrif said...

salam kenal dik,

samalah dgn kak ati
dekat kerusi rehat di anjung rmh
selalu jd tmpt melepas kucing ni...gerammmm!