UP TRAFFIC

Thursday, 23 June 2011

kongsi yang tidak berapa nak kongsi..

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

tadi tak kerja..
so ade peluang nak lipat baju(hehe!)

malam ini ingst nak layan movee..
dapat jugak..
tengok filem KONGSI..(ketinggalan kau!)

erm..
pada saya tak best..
mintak maaflah..
tapi rasa macam tak best..

memang pengarah nak masukkan elemen kelakar...
tapi pada saya..
sense of humor tak menjadi..

sorry to say..
but not best..(-__-")

tamat~

BICARA SYE: baru nak usha tengok cerita KL gangster! ^,^


4 comments:

aida said...

kl gangster katenye biase2 gak..
ending xbest..

stuju kongsi xbpe best..

nabilah_2908 said...

tidak la ketinggalan sngt..sbb masih ada lg yg belum tgk cite ni...huhuhu..

siapa la tu kan...? :P

asliner said...

aida: ye ke? abang kite kate KL gangster TERbaek!
kongsi memang tak best..huhu

kak nabilah: hehe takpe kak, mungkin akak tak minat cite2 macam nie kot..tue yang masih tak tgk

aida said...

mungkin nampak terbaik la..tapi kate nye bile las cam xbes..cam 'lak,camtu je?' lebih kurang cam2 la..huu