UP TRAFFIC

Saturday, 18 June 2011

pelakon

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

tadi masa balik kerja pukul 11.45malam..
terpandang TV kejap..
tengok nasir bilal khan dan juliana evans berlakon..

uish...
lama betul(tak lama sangatlah) tengok nasir bilal khan berlakon..
paling minat tengok lakonan dia masa cerita CINTA SI PENGGALI KUBUR!
terbaek!

start dari situ terfikir..
"orang yang berlakon tue tak malu ke bile dia tengok lakonannya semula dekat TV?"
terciptanya persoalan itu apabila lihat ada pelakon yang masih
kaku lakonannya(masih baru kot!) dalam cerita cerekarama tadi..

dan masa tue jugaklah bermonolog..
"aku malu kot kalau jadi pelakon, sebab rasanya kalau tengok balik lakonan kat TV mesti bantai gelak punya..sebab lakonan macam 'batu' je kan! haha!"

daripada gelak akan diri sendiri..
lebih baik tak payah jadi pelakon..
sebab saya pun tak nak jadi pelakon!
hihi (^_^")

the end~


BICARA SYE: sangat suka dengan lakonan rita rudaini..=)




2 comments:

fA!Z said...

saya tak suka rita rudaini.. tapi nak bagitau yang anda telah terkena tag! hehehe.. sila klik yaa.. Ghairah Popular di Alam Maya

miss faten said...

Yaa.
Cakap pasal pelakon batu, semalam memang mengesahkan kefahaman aku yang Juliana Evans tak pandai membawa watak agak serious. Tak jadi langsung scene masa dia nak bersalin tu. Sabor ajelaaa. Masa scene dia dapat tahu Nasir Bilal Khan ayah dia pun, mimik mukanya tak menjadi. Sangat LOL XDXD