UP TRAFFIC

Wednesday, 23 February 2011

sangat rindu mereka..(-_-)

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

ok..
kalau kira2 balik..
sebenarnya hampir sebulan tidak pulang kerumah..(eh,homesick ke!?)

rase nak balik..
huuwaaahhh..(-_-)

kelmarin..
ibuku menelefonku untuk menanyakan mengenai sesuatu perkara..
tetapi disebabkan waktu itu sedang melayan perasaan tido..
so saya bercakap dengan ibu dengan nada agak marah..

pagi esok rase sangat bersalah!
lalu menelefon ibu untuk meminta maaf..
seperti kebiasaan..
ibuku menjawab "ala..biasalah tu..lina kan memang macam tue.."
huk3..nak menagis dah waktu tue? hee

ok..
ini kisah ayah saya pulak..

semalam..
ayah saya telepon saya untuk menjawab pertanyaanku mengenai bagaimana untuk mendapatkan tajaan untuk GOP..

"hello,assalamualaikum.."

"waalaikumussalam-gaya pak arab"

kedengaran disitu ayah saya sedang mengunyah+makan sambil bercakap dalam telefon..

ok..
sangat sweet disitu..
sebab gaya macam anak kecil nak cakap dengan ibunya..-TERbalik sudah..=)

erm..
sebenarnya nak cakap yang sedang rindu ibu ayah..hehe

moral of the story : selagi ada ibu bapa..kita kene hargai waktu itu..^_^
i love both of u bebeh..=)

BICARE SYE: nak balik minggu nie..tapi ade pertandingan netball..nak balik minggu depan macam tak dapat jugak..sebab ada program futsal..macam mane ye? huhu




4 comments:

:: noremy bte rahmat :: said...

blogwalking...

mehla jenguk belog ai..

Prince Halilintar said...

sentiasa lah sayangi kedua org tua kite..jangan abaikan mereka. =)

nabilah_2908 said...

rindu itu menyakitkan...huhuu..

takpe la..masih ada minggu lagi satu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PENYAKIT LUPA

NICK IRFAN said...

btol2 sayangilah mereka sementara masih ada... sedih plak entry ni