UP TRAFFIC

Monday 28 February 2011

SUPERPOWER

bismillahirahmanirahim..
assalamualaikum..

saya nak superpower!
-gambar ihsan google-

eh2..
jangan pikir iklan yang kat TV tue..=)

ok..
kalau diberi pilihan..
saya nak sangat ada kuasa untuk MENGETAHUI APA YANG TERSIRAT DIHATI KORANG SEMUA..
erm..
mane tahu korang semua sedang 'mengumpat' kite ke..
sedang gelakkan kita ke..

kalau ada kuasa nie..
mesti best..
sebab boleh tahu apa yang orang sedang fikir pasal kita..
bab dalam cerita 'apa kata hati'..
kan?

kalau ada kuasa tue..
then saya dapat tahu ada orang 'cakap2' pasal saya..
cara terbaik untuk menyedarkan mereka bahawa saya juga dengar ialah dengan memperli mereka..
contohnya: mengiakan apa yang dikata oleh mereka tentang saya..

mesti bila mereka2 dengar akan terkejut..

"eh,macam mane dia boleh tahu apa yang ak cakap?"

hehe..
semua ini hanya 'impian' untuk memiliki superpower..

p/s: teringat pulak time kelas BI kat matrik dulu..sebab soalan " what type of superpower that you want to have?" inilah yang ditanya semasa kelas pertama BI


BICARE SYE: erm..korang tak pernah terfikir untuk ada superpower ke?
superpower macam mana yang korang nak?



1 comment:

Prince Halilintar said...

haha..klu asliner tahu bace hati dan fikiran org xsenang duduk nanti dgn pelbagai suara yg boley dgr klu lalu dkt org ramai..boley jd gile nnt..tapi ade cite kat tv3 semalam no ordinary family,salh seorg ade watak yg boley bace minda org..hehe