UP TRAFFIC

Tuesday, 1 February 2011

hari ini sangat busy!

bismillah..
assalamualaikum..

fuuyyyooo!!
udpate blog tengah malam!
tidak oernah dibuat oleh cik asliner..=p

oleh kerana dah berazam..
selitkan jugak entri hari ini..hehe

hari nie memang siyes busy..
pagi2 pergi pejabat ibu untuk fax surat interview..

petang layan movee jap! hehe
pastu kul 6 kuar umah..
tolong ayah dan abang kaut rumput(setelah dimesin)

besar halaman..
besarlah perjalanan mengaut rumput..(-_-)

tapi..
yang bestnya..
siyesly dapat melihat keindahan alam ciptaan tuhan..
lihat langit yang lawa..
lihat pokok-pokok yang duduk rapat (dapat dilihat dari halaman rumah)
membuatkan 'aku' rase nak beli DSLR cepat okeh!

jelesnya tak dapat nak rakamkan semua keindahan tadi...(-__-)
takpelah..
asalkan masih ade pancaindera(mata) yang boleh membuatkan kita terpesona dengan ciptaan Tuhan..
subhanallah (^,^)

BICARE SYE: ade sesiapa nak taja saya beli DSLR? hehe

p/s: esok bergerak ke shah alam..nak jalan2 dengan femeli..=)

9 comments:

ira-yoshida said...

sendiri taja maaa dslr tu..haha

miss faten said...

interview untuk apa??

BTW lina mahal ouh buku HRP tu difotostat aida. Sedih maks nyahhh. Terlampau mahalnya T___T

BTW kata nak pergi Kuala Kangsar?? (KK hanya untuk Kota Kinabalu ye).

=)

Prince Halilintar said...

beli lah DSLR..i think Nikon is better for u..klu beginner Nikon D3100 ok kot..klu nk yg terbaik Nikon D90..mmg best..

uiit..gi s.alam eh..semoga perjalanan selamat sampai ke s.alam..hehe

si para para said...

hargai anugerah keindahan alam yang dukuriniakan tuhan dengan sentiasa bersyukur padanya...

bz itu biasa..hehe

nabilah_2908 said...

wah...sdg bercuti yer... :)

ala..jika pandai...guna camera fon pun gambar akan jadi cantik tau.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MENTARI MUNCUL LAGI

NICK IRFAN said...

selamat bercuti! hehe

asliner said...

ira: hehe..ok2 ^_^

fatin: interview utk TNA project..=)
erm..agaklah..tapi takpe..ilmu2..^_^

asliner said...

prince:oyeh! encik prince rekemenkan niccon..=)
orite..insyaAllah semuanya selamat..thanx^_^

si para2: hehe..ok2..insyaAllah..betul2..bz itu biasa..=)

asliner said...

kak nabilah: ala kak..kamera phone hnye 2mp.. kalau ambik gambar awan tak terang..-_-

nick: thanx nick! =)