UP TRAFFIC

Thursday, 20 January 2011

aku malu!

bismillah..
assalamualaikum..

tadi petang..
pakat main bola tampar..
dalam kul 5.30 turun padang..
sedang on the way nak turun..
hujan dah start renyai2..

kami decide nak main jugak...
masing2 macam gian gile je kan..
padahal tiap2 petang turun main..haha

mase main tue..
hujan renyai2 still ada..

tapi bantai main jugak lar..
sebab kalau tengok kat padang tue..
semua orang tidak kisah pun hujan ke tidak..(^,^)

tapi setengah jam lepas tue..
hujan yang renyai2 mulai lebat..
mule2 semua buat2 tidak tahu..
kawan2 yang lain siap boleh pakat sembang pulak..
saye dah tergesa2 nak balik..
siap berlari nak balik lagi..
kelihatan disitu saya sorang jer yang berlari ye..-__-

budak2 lain masih meneruskan permainan..
lari2..bile sampai pintu belakang kolej je..
HUJAN BERHENTI!

whoa..
penat berlari..=)
'aku' malu!
'aku' sorang jer yang lari..
yang lain buat dunno jer dengan hujan!
maaaallllllluuuuuuuuuu! (-__-)

BICARE SYE: kisah ini diceritakan oleh seorang kawan ke seorang kawan lagi...haha

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

2 comments:

NICK IRFAN said...

sy pun rasanya lari jgk kot? takut demam.. hehe

nabilah_2908 said...

hehehe...tkpe la...at least ada aktiviti tambahan..iaiatu berlari... ;)

lepas hujan berhenti...sambung main semula ke..? ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KERETA MERAH KU