UP TRAFFIC

Thursday, 13 January 2011

perkauman atau takde kawan?

bismillah..
assalamualaikum..

hoho..
macam biase..
kalau tak update semalam,maknenye diri sangat busy ye..=p

semalam pakat turun padang main bola tampar..
sedang main bola tampar..
baru perasan...
sebenarnye terdapat 3 komuniti..
MELAYU+CINA+INDIA..

pelajar Melayu pakat main bola tampar dan bola sepak..
pelajar Cina pakat main basketball..
pelajar India pakat main bola(tetapi di padang bola jaring)

erm...
kalau di ikutkan pemerhatian..
memang sah semua orang buat keje masing2..
nak cakap tak bergaul..
rasenye di kelas masih boleh berkata diantara satu sama lain..

cume kenape ye berlainan di padang?
hipokrasi berlaku ke?

BICARE SYE: masing2 malu kot..(^_^)

4 comments:

Prince Halilintar said...

maybe xde sape2 pelawa main same2 kot..hehe..best men bola tampar kan..rindu nk tampar bola lagi..tapi xde mber nak main..hehe

nabilah_2908 said...

betul kot..masih malu2...apa kata next time...ajakyg lain2 join sekali.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
HAPPY 55TH BIRTHDAY!!

masterfaiz.com said...

1. masing2 minat game yang berbeza

2. ala, kalau ada yang orang melayu ajak india main sama, diorang nak aje..

tapi memang ada yang jenis rasis..huhu

NICK IRFAN said...

mcm perkauman je? kt skola sy dulu pun mcm tu gk puak mlyu inda dan cina asing2...