UP TRAFFIC

Thursday, 27 January 2011

I hate myself!

bismillah..
assalamualaikum..

ok..
entri sangat ringkas..!

saya benci diri saya..
boleh tak?
boleh kan?
sebab boleh jadikan sebagai satu motivasi..

i hate myself, because
say nothing when lecturer asking..(-__-)

p/s: tidak tahu kenape minggu ini diri sangat pasif..

BICARE SYE: sangat jeles bile kawan2 boleh berinteraksi semula dengan lecturer..-__-
mintak maaf ye Puan,saya memang tidak paham langsung dengan ayat tadi..

6 comments:

miss faten said...

kena selalu praktis. beranikan diri utk bersuara sayang :)

Anonymous said...

taw xpe,,tp xpe2,,laen kali wat yg trbaek,,,
much better,,hehhehe
~anisah misran~

Prince Halilintar said...

mungkin sebab xde keyakinan diri untuk bercakap tu..xpe slow2 belajar dan yakin pada diri sendiri wpon salah atau tak ade kaitan ape yg kite cakap..

masterfaiz.com said...

saya sendiri pun agak pasif dalam kelas..huhu

Nak join tak?
>> Contest | Professional Header untuk masterfaiz.com

asliner said...

faten: yup..practice make perfect..=)

anisah: kita same2 buat yang terbaek! chewah! =p

asliner said...

prince:erm..mungkin jugak lah..
tapi memang sye kurang keyakinan nak bercakap dalam kelas ckit..huhu

faiz: lah..yeke? ingat faiz jenis aktif dalam kelas..hehe