UP TRAFFIC

Monday, 10 January 2011

indahnya..

bismillah..
assalamualaikum..

"hujan tidak berhenti-henti membasahi bumi..
deruan angin yang sejuk dan menyegarkan..
sangat mengasyikkan hambaMU ini..
yang kadangkala terleka dengan kenikmatan duniawi..

tiupan angin dingin yang menyapa ditingkapku..
yang seringkali disertai dengan cengkerik2 yang menyembahkan lagu-lagunya..
alangkah indahnya perjalanan hidup yang disusun olehMu ini
SUBHANALLAH!"

BICARE SYE: hari ini tibe2 nak buat puisi..eh,puisi ke? hehe (^_^)

7 comments:

ira-yoshida said...

hidup ni sangat indah...(^,^) terpulang kepada kita macam mana nak menempunhya...(^,^)

~~ dah terikut kak lina lak berpujangga..haha~~~

aten punye gempaq gaban! said...

cewah2!!!lina pandai berpuisi lah....bakat terpendam ea????

NICK IRFAN said...

perghh! pandainyer awk puitis!

Ati Masrif said...

bila asyik menikmati keindahan
tak sedar pula byk ilham berpuisi datang kan

Prince Halilintar said...

sedap bunyi puisi dan susunan kate asliner tu..ade bakat terpendam ni..hehe

asliner said...

ira: hik3..welkam to the club..^_^

aten: tulah..baru terkeluar bakat terpendam tue..=)

asliner said...

nick: bolehlah..=p

kak ati: betol2..tau takpe..=)

prince:ki3..bakat terpendam..(perasan!)