UP TRAFFIC

Wednesday, 26 January 2011

gangguan seksual secara halus

bismillah..
assalamualaikum..

hari ini entri ringkas je..
jom layan satu gambar kat bawah nie!


nampak atau tidak huruf yang kelihatan diatas nasi pattaya tue?
kalau tidak nampak sile lihat sekali lagi dengan betul2..
kalau tidak nampak jugak..
erm..tidak lama la tue..
TIDAK LAMA LAGI KENE PAKAI SPEK MATA LA TUE! (^,^)

ish!
ape nak jadi nie..
orang suruh sediakan makanan yang sedap..
makanan dah sedap..
tetapi ada 'perisa tambahan' pulak..

mungkin ade sesetengah orang tidak menganggap itu sebagai 'perisa tambahan'..
mungkin sebagai 'perkara yang menggelikan'!

ish!
tidak lalu saya nak makan..

BICARE SYE: nasib baik bukan nasi saya..haha (^_^)

10 comments:

Anonymous said...

nasi fana ke??? hahahaa! xDxD

ni aku fatin :P

Prince Halilintar said...

adeh..mati2 ingat itu nasi asliner..maybe org yg jual tu nak ngorat la tue..haha, nanti hari2 dpt mkn free..hehe:p

Ati Masrif said...

salam,

amboi..org kedai tu minat dlm diam lah tu

boleh makan percuma selalu..hihi ..guwau jek!

nabilah_2908 said...

hehehe...sudah terpikat la tu...

slh satu cara meluahkan perasaan.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
SAKIT GIGI

NICK IRFAN said...

klu sy dpt nasi pataya mcm ni tgk jgk klu pmpuan muda dia punya tukang masak sy makan kalau lelaki? atau janda ke? sah! sy xmkn... hehehe memilih jgk...

aten punye gempaq gaban! said...

special lah nasik tue~^_^

asliner said...

faten: haah..nasi fana..nasib bukan nasi ak..=)

prince: hehe..bukan nasi kitelah..nasi rumate..=)

asliner said...

kak ati: betul kak ati..silap2 dapat makan free..eceh!

kak nabilah: hehe..luah perasaan secara terang-terangan kan best..baru gentleman..hehe

asliner said...

nick: wah, memilih! tapi betul jugak..kalau laki yang buat,takkan nick nak makan kan..
ntah2 mati hidup semula pun nick tak mau sentuh..ki3 ^_^

asliner said...

aten:special kan! (^_^)