UP TRAFFIC

Saturday 29 January 2011

What's Your Colour Contest

bismillah..
assalamualaikum..

ok..
tetibe mood mahu masuk contest!
contest mari mewarne!

eh..
contest colour feveret saye!
oyeh!

setiap negare ada undang2..
so kalau setiap contest pasti ada syarat2nya!

syarat-syarat yg perlu :
  • Mesti ade blog tau ! (YUP..SUDAH ADE! terbaek..)
  • Follow blog AMY and MIRA untuk korang update progress to this contest (BARU JER FOLLOW TADI..HEHE)
  • Buat entry ringkas with title What’s Your Colour Contest (SEDANG BUAT NIE..HEHE)
  • Letak banner yang colourful tu kat entry and sidebar korang. Jangan lupe link kan terus ke contest ni ! (DONE..OYEH!)
  • Hantar satu gambar yang paling menarik that related to/with your favourite colour.
    Submit url entry korang tu kat ruangan komen blog AMY (only)
    3 orang pemenang akan dipilih :) (based on the number of contestant, lagi ramai join lagi banyak la hadiah akan diberi ^^)
    Lastly, tag 3 blogger laen and make sure they know about it

OK..
Saya nak letak gambar ini..


*bukan untuk menunjuk..harap maklum*

ok..
gambar kat bawah ini adalah antara barang yang saya beli bedasarkan warna yang saya suke..
(tapi ini antaranya sahaja..ade banyak lagi..)

PENERANGAN GAMBAR:

1) selendang hitam dan merah (sahabat baik bagi) -warna hitam dan merah!
2) gelang tangan (beli sendiri+sahabat baik beri) -hitam dan putih!
3) jam tangan (beli sendiri+pemberian ibu) -merah+hitam!
4) rantai tangan (beli sendiri+pemberian sahabat) -berasaskan warna putih+merah!
5) kerongsang (pemberian ibu) - berasaskan putih+merah!
6) skirt labuh (beli sendiri) - pilihan warna adalah hitam!

yes!
done..
itulah penerangannya..
senang cite...
warne kegemaran saya adalah hitam+merah+putih
bagi saya..
hitam itu menawan..
merah warne keberanian saya..
putih warne kesucian..

senang cerita..
kalau mahu beli apa2..saya suke lihat yang warna hitam,merah dan putih dahulu..(^_^)

ok..
nak tagged 3orang..

(kejap lagi saya beritahu bahawa mereka di tagged!)

BICARE SYE: mintak maaf kepada sahabat2 yang ditagged..sebab TERtagged lambat..
banyak kali woo pk pasal nak join contest nie..hehe

2 comments:

nabilah_2908 said...

alahai...xsempat la ni...huhu...xde gmbr lak...

apa pun..thnks tau..sudi tag akk..xpe...myb boleh join next contest.. ;)

SI MILLY'S said...

tq join us !!